Szkoła Podstawowa w Tuchowie
AktualnościPO WER III

Don’t worry be healthy…

Dzień 7 pobytu uczniów w Portugalii podczas projektu „Ponadnarodowa Mobilność Uczniów”

Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pożywnego śniadania. Następnie spacerkiem udaliśmy się do miejscowego kościoła, gdzie wysłuchaliśmy mszy w języku portugalskim. Po godzinnym nabożeństwie wybraliśmy się do pobliskiej kawiarni, gdzie próbowaliśmy lokalnych wypieków. Później udaliśmy się na lokalny targ, żeby zebrać informacje i materiały do naszych prac. Po powrocie, pracowaliśmy nad kolejnymi elementami naszego projektu, między innymi nad tworzeniem aplikacji multimedialnej. Następnie udaliśmy się na lunch do hotelowej restauracji. Po posiłku wybraliśmy się pieszo na plażę, gdzie spędziliśmy miło i aktywnie czas, grając i integrując się z innymi uczestnikami projektu. Po rekreacji na plaży kontynuowaliśmy prace projektowe. Następnie zjedliśmy kolację,a potem wróciliśmy do pokoi i po całym dniu mogliśmy położyć się spać.

Opracowanie: Nelly Gierałt i Lilianna Kucharczyk (we współpracy z opiekunami mobilności)