Szkoła Podstawowa w Tuchowie
AktualnościPO WER IV

Wycieczka do Porto

Za nami trzeci dzień pobytu w Portugalii. Dzisiaj odwiedziliśmy miasto Porto. Po przyjeździe udaliśmy się na rejs łódką po rzece Douro. Dzięki temu mogliśmy podziwiać panoramę miasta. Po rejsie wykonaliśmy kilka zdjęć i poszliśmy do pobliskiej restauracji na obiad, który bardzo nam smakował.
Następnie udaliśmy się na krótki spacer po Porto gdzie również robiliśmy zdjęcia.
Mieliśmy okazję kupić pamiątki, napoje, przekąski oraz odwiedziliśmy jedną z najlepszych lodziarni w Porto – Amorino. Później weszliśmy na plac koło katedry, z której podziwialismy piękne widoki.
Podczas wyjazdu towarzyszyli nam zagraniczni koledzy. Mogliśmy ćwiczyć nasze umiejętności językowe, komunikując się z nimi oraz w sytuacjach z życia codziennego, np. zakupy, zamawianie posiłków. Pod koniec dnia zmęczeni, lecz szczęśliwi wróciliśmy do naszego hotelu.

Opracowały:
Patrycja Igielska
Aleksandra Kurczab
Alicja Mikos
(we współpracy z opiekunami projektu)