Szkoła Podstawowa w Tuchowie
AktualnościPO WER III

Dzień 5 pobytu uczniów w Portugalii podczas projektu „Ponadnarodowa Mobilność Uczniów”.

Wstaliśmy rano. Ubraliśmy się, spakowaliśmy i zeszliśmy na śniadanie. Podczas śniadania wszczęliśmy bardzo poważną dyskusję o zdrowym odżywianiu się.

Po posiłku, wsiedliśmy do busa i rozpoczęliśmy wycieczkę do Bragi.

W Bradze było bardzo ciekawie. Zobaczyliśmy stare kamienne budynki i kościół. Po wizycie w sanktuarium Bom Jesus pojechaliśmy do centrum Bragi – jednego z najstarszych miast w Portugalii. W centrum miasta wszyscy POWER’owcy przechadzali się urokliwymi ulicami starego miasta. Elementem podsumowującym pobyt w Bradze było wspólne napisanie kartki pocztowej do całej społeczności szkolnej w Tuchowie.

Później udaliśmy się do restauracji na obiad.

Po południu skupiliśmy się na realizacji kolejnych punktów naszego projektu. Udaliśmy się na pobliskie ekologiczne farmy warzyw i owoców, gdzie z pewnej odległości obserwowaliśmy produkcję żywności. Następnie dotarliśmy do piaszczystej plaży, gdzie oddaliśmy się chwili relaksu, rywalizacji sportowej i świetnej zabawie.

Wieczorem czekała na nas tylko kolacja i mogliśmy udać się do łóżek.

Opracowanie: Jakub Madejski i Mikołaj Karpiel (we współpracy z opiekunami mobilności)